Irsk Ulvehundklubb Norge

SøkeområdeVis/Skjul meny

Region Østland nord dekker Innlandet fylke. Medlemmene i regionen møtes regelmessig til både fellesturer og andre aktiviteter.

Østland sør er en aktiv region som dekker fylkene Oslo, Viken, Vestfold og Telemark.

I tillegg til jevnlige fellesturer, har også regionen ansvaret for klubbens tilstedeværelse på Dogs4All og under Saint Patricks Day-paraden i Oslo hvert år. Regionen bidrar også aktivt i å arrangere klubbens forskjellige utstillinger.

Regionen dekker storparten av Vestlandet med tyngdepunkt for aktivitet i Bergens-området.

Regionen har fellesturer, kurs og sosiale samlinger jevnlig. De er også engasjert i å arrangere klubbens utstillinger.

Region Agder og Rogaland har for tiden hovedaktiviteten sin i Kristiansandsområdet, og dekker fylkene Agder og Rogaland.

Regionen dekker Møre og Romsdal samt Trøndelag. Regionens medlemmer møtes oftest i forbindelse med utstillinger i regionen. Vi ser for tiden etter kontaktperson i regionen.

Region Nord-Norge dekker Nordland, Troms og Finmark. På grunn av de store avstandene er det lite organisert aktivitet i regionen.